Merhaba arkadaşlar piyasada bir çok serverin bu dertten dolayı eminim ki başı ağrımıştır fakat @sarkolata bu sorunun çözümünü paylaşarak bu sıkıntıyı ortadan kaldırdı.
- 0x70A2 - CLIENT_AGENT_SKILL_MASTERY_INCREASE bu kısım, istenilen mastery'i level atlatmak için client'tan servera gönderilir.
Kod:
4 uint MasteryID 1 byte Level
- Yukarıdaki MasteryID yazan kısım oyunda gördüğüm MasteryID'leridir. (Heuksal, bicheon, pacheon vb.)
Kod:
if(packet.Opcode == 0x70A2) { UInt32 MasteryID = packet.ReadUInt32(); byte Level = packet.ReadUInt8(); if(byte != 1) // mastery level normal client gibi verilmiyorsa bu paketin servera gitmesini engelle. { SendMessageToUser("SERVERIMIZDA HİLE YAPAMAZSINIZ!!!!!!111!"); return false; // veya continue, artık filterınızda paketin gitmesini sağlayacak döngünden nasıl çıkıyorsanız öyle. } }