arkadaş sen bunu türkçede anlatabilirdin mesela çözüm merkezinde yetkisiz bir işlem hakkında şikayet ediyorsun ama bu demek degildir banlanan charı geri alacaksın diye chargeback lanan bir charı almanın tek yolu var
Yalnızca ödeme ortaklarımızdan doğrudan bildiri aldığımız zaman bir hesabın şüpheli durumunu kaldırabiliriz. 1) Ters ibraz meselesi çözülmüştür ve ödeme ücreti alınmıştır. 2) Geçerli kart /hesap sahibi iddiadan vazgeçmiştir. Hesabınızdaki şüpheli durumu ortadan kaldırmak için ilk olarak ipek almak üzere iletişim kurduğunuz ödeme ortağı ile temasa geçmelisiniz ve ters ibraz durumunu çözüme bağlamış olmalısınız. Ters ibraz çözüme bağlandıktan sonra işlem kimliğinizi ortak şirkete verebilir ve onlardan bize;
[email protected] adresine, durum bildirisi göndermelerini rica edebilirsiniz. Sadece ödeme ortaklarımızdan doğrudan gelen bir e-posta kanıt olarak değerlendirilir. E-posta alındıktan sonra, onay gelir gelmez şüpheli durum ortadan kaldırılır.