Kanka işte ben de en çok o konuda kendimi yenemiyorum, çünkü bu güne kadar yakın çevremden en az 7-8 kişinin telefonunu sıfırıyla değiştirttim Apple'dan. Çoğu insan teknik servis olayını ya önemsemiyor ya da pek bilgi sahibi değil. Apple'ın üzerine teknik servis tanımam. 1-2 kez kendiliğinden kapandı diye 5s cihazımı götürmüştüm 2 sene önce falan 35 dakikada telefonu sıfırıyla değiştirdi adamlar. iPhone kullanan tüm tanıdıkları gönderdim hepsi telefonlarını sıfırladılar Ama kendim de askerden önce Türkcell İletişim Merkezi'nde çalışıyordum, garantiye cihaz gönderiyoruz bekle ki gelsin. O müşteriler fitil oluyorlardı general mobile özellikle, lg, lenovo falan hangi cihaz gitse ya tamir olmadan dönüyor ya da kullanıcı hatası diye itekliyorlardı. Samsung da çok ağır ilerliyordu bu teknik servis olayı. Sebebi yine kendi aptallıkları 61587531496 adet farklı model telefon üretirsen o kadar uğraşırsın işte. Burada da Apple'ın akılcılığı ortaya çıkıyor. Özetle kafamda deli sorular, kolayca çözemiyorumÇok uzun yıllar Samsung kullandım ve hiçbir zaman memnun olmadım en son aldığım telefon s5'ti neredeyse telefonu 6-7 kez servise yolladım garantisi varken ve hepsi farklı sorunlardandı.
Hayatımda böyle dandik ve işini bilmeyen bir teknik servis görmedim hiçbir zaman sorunuma kalıcı ve adam akıllı bir çözüm bulamadılar değişim talebinde bulunduğumda bile kabul edilmedi.
Isınma ve donma sorununa ise bir çözüm bulamadım işlemci sıcaklığı çoğu zaman ciddi bir şekilde hissediyorum.Telefonu 2015' te almıştım 2.100 tl civarındaydı şuan satmaya kalksam edeceği maksimum fiyat 500-600 tl.Etrafında ne bir çizik nede başka bişey var ama değerinin bu kadar düşmesi bu telefonun zaman geçtikçe yıprandığının bir kanıtıdır.
Gökhan sana tavsiyem samsung alma olur ilk aldığında belki gözüne iyi gelir ama 2 yıl sonra şikayet etmeye başlarsın.Ama dersen ben telefonu 2 yıl sonra değiştirim fiyatının düşmesi,donması,ısınması ve kötü bir teknik servisinin olması benim için önemli değil o zaman alıp kullanabilirsin.