Patch 3.10 Notları;
Ashe
Özet: Ashe’in pasifini netleştirirken, nedensiz Odak yükü birikmesine yol açan bir hata keşfettik. Bu hatayı nükleer bir saldırıyla yok edip, telafi amacıyla Odak’ı biraz güçlendirdik.
Odak
Saniye başına Odak yükü 3/4/5/6/7’den 4/5/6/7/8’e çıkarıldı
Belli durumlarda Odak’ın bekleme süresindeyken yük vermesine yol açan bir hata giderildi
Elise
Özet: Yavru Örümceklerin genel anlamda tank özelliği, özellikle zırh delme yapılandırmasına giden şampiyonlara karşı azaltıldı. Yavru Örümcekler ayrıca Örümcek İnişi’nde Elise’in peşinden gelecek; yani Elise kuleye karşı Örümcek İnişi gerçekleştiriyorsa ve yanında dost minyon yoksa, indiğinde ilk hedef kendisi olacak (kuleler önceden ilk inen Örümcek Yavrularını hedef alırdı). Örümcek İnişi artık Elise’in belirtilen menzilin dışına ilerlemesine izin vermiyor.
Açıklama: Elise, yetenek setinin genel gücü nedeniyle bir süredir müsabaka ortamında rağbet görüyordu. Bazı yeteneklerinin hasarını azaltmayı düşündük, ama önce daha can sıkıcı yönleriyle ilgilenmemiz gerektiğini hissettik. Elise’in örümcek yavrularının tanklığını ve hasar emme işlevini azaltmak istedik. Bu değişiklikler sayesinde, Elise’in rakipleri bir miktar karşı hamle fırsatı bulacaklar; yani Elise oyuncuları, Örümcek Sürüsü pasifini kullanırken daha dikkatli düşünmek zorunda kalacaklar.
Hedeflediğimiz diğer yetenek ise, aldatıcı derecede uzun menzilli olan Örümcek İnişi’ydi. Elise’in Örümcek İnişi’ni başlangıçta belirtilen menzilin ötesinde bir miktar fazladan ilerleme fırsatı verecek şekilde tasarlamıştık; ama geriye bakınca bunun, yeteneği inanılmaz derecede can sıkıcı kıldığını gördük. Bu değişiklikler sayesinde, dairesel belirteç Elise’in üzerine inebileceği kişiyi daha doğru göstermesini sağlayacak.
Örümcek Yavruları
Can değeri 125-550’den 90-260’a düşürüldü
Zırh değeri 30’dan (Örümcek Hali kademesine göre) 30/50/70/90’a çıkarıldı
Büyü Direnci değeri 50’den (Örümcek Hali kademesine göre) 50/70/90/110’a çıkarıldı
Çok hedefli hasar indirgeme %10/20/30/40’tan %25’e getirildi
Örümcek Yavruları artık Elise İnsan Hali’ne döndüğünde kaybolmadan önce hamle yapmaya devam etmiyor
Örümcek Yavruları artık hareket ederken bir araya geliyorlar
İntihar Örümceği
Hareket Hızı azaltıldı
Örümcek İnişi
Elise artık belirtilen alanın dışına inemiyor
Elise’in büyü yapmaya başlayabilmesine ve hâlâ hedef alınamaz haldeyken inmeye başlar başlamaz saldırabilmesine yol açan bir hata giderildi
Örümcek Yavruları artık Örümcek İnişi’nde Elise’le aynı anda değil, Elise’ten biraz sonra inecek
Fiddlesticks
Karga Sürüsü
Artık Baron Nashor'un, Ejderha’nın veya Zehir Çene’nin Büyü Direnci değerini azaltmıyor
Fizz
Oyunbaz/Düzenbaz
Hızlı gerçekleştirilen büyülerin arada sırada hasar vermemesine yol açan bir hata düzeltildi
Karthus
Hortlak Mayın
Ölüm Tanımaz sırasında azami menzilin ötesine hedeflendiğinde artık azami menzile atılıyor
Çürüt
Yetenek Gücü oranı 0.25’ten 0.2’ye düşürüldü
Bekleme Süresinde Azalma sayesinde Çürüt’ün hızla açılıp kapanmasına ve verdiği hasarı yükseltmesine yol açan bir hata giderildi
Malzahar
Hiçliğin Çağrısı
Atışın savaş sisinden ve çalıdan görünürlüğü, diğer atışlarla dengeli
Hiçlik Haşeresi Çağır
Birden fazla birim Lanetli Kehanet etkisindeyken, Hiçlik Haşereleri artık tekrar tekrar hedef değiştirmiyor
Master Yi (düzenleme)
Genel
Seviye başına Can 86’dan 92’ye çıkarıldı
Taban Mana değeri 199’dan 180’e düşürüldü
Seviye başına Mana değeri 36’dan 42’ye çıkarıldı
Taban Zırh değeri 16,3’ten 15’e düşürüldü
Seviye başına Zırh değeri 3,7’den 3’e düşürüldü
Seviye başına Saldırı Hızı değeri %2,98’den % 2.75’e düşürüldü
Çift Saldırı
Master Yi art arda yaptığı her 4. normal saldırıda iki kez saldırarak, ikinci vuruşta %50 hasar verecek
Alfa Vuruşu
Master Yi hedef alınamaz hale gelerek 4 adede kadar hedefe doğru atılıp 25/60/95/130/165 (+1,0 toplam Saldırı Gücü) fiziksel hasar ve minyonlara 75/100/125/150/175 ilave hasar verir. Alfa Vuruşu kritik vuruş yaparak Master Yi’nin toplam Saldırı Gücü değerinin %60’ı kadar hasar verebilir.
Master Yi’nin her normal saldırısı, Alfa Saldırısı’nın bekleme süresini 1 saniye azaltır
Mana Bedeli: 70/80/90/100/110
Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
Meditasyon
Master Yi 4 saniyeliğine odaklanarak %40/45/50/55/60 hasar indirgeme ve saniye başına 30/50/70/90/110 (+0,3 Yetenek Gücü) iyileşme elde eder. Bu iyileşme, Master Yi’nin her eksik %1 Can değeri için %1 artar. Hasar indirgeme, kulelere karşı yarıya iner
Mana Bedeli: 50/65/80/95/110
Bekleme Süresi: 35
Wuju Stili
Pasif: Master Yi %7/9/11/13/15 Saldırı Gücü kazanır
Aktif: Master Yi 5 saniyeliğine isabet halinde 10/15/20/25/30 (+0,1/0,125/0,15/0,175/0,2 toplam Saldırı Gücü) gerçek hasar verir. Yetenek bekleme süresindeyken Wuju Stili’nin pasif bonusu kaybolur
Mana Bedeli: 0
Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
Gözükara
Pasif: Master Yi bir şampiyon katlettiğinde, temel yeteneklerinin bekleme süreleri 18 saniye azalır (asistler için bu süre yarıya iner)
Aktif: Master Yi’ye 10 saniyeliğine %30/55/80 Saldırı Hızı ve %25/35/45 Hareket Hızı verir. Gözükara etkin haldeyken Master Yi skor veya asist alırsa, Gözükara’nın süresi 4 saniye uzar.
Mana Bedeli: 100
Bekleme Süresi: 75
Nami
Suya Hapis
Sersemletme etkisinin bazen istenenden daha uzun sürmesine yol açan bir hata giderildi
Poppy
Destansı Hücum Charge
Poppy’nin hücum ettikten sonra daha önceki ilerleme veya saldırı emrini korumasına yol açan bir hata düzeltildi
Poppy’nin hücum ettikten sonra kısa süre sendelemesine yol açan bir hata giderildi
Ryze
Özet: Ryze’ın büyülerinin menzilleri bu yamayla azaltılıyor; ancak bunu telafi etmek için taban hareket hızı ve Can Havli’nin hareket hızı güçlendirmesi değerleri arttırıldı.
Açıklama: Büyü menzili ve oyun sonundaki yüksek hasar değeriyle, Ryze uzaktan geri saflardaki kof hedefleri haklarken “tank gibi” oynayabiliyor (tabii bu şekilde yapılandırılırsa). Ryze’ın orta koridor büyücüsü kimliğine tekrar odaklanarak, konumunu ve rakip takıma yakınlığını eskisinden daha önemli kılmak ve hız artışı sayesinde öncelikli hedeflere yaklaşıp, onları darmadağın etmesini sağlamak istedik.
Aşırı Yük
Gerçekleştirme menzili 650’den 600’e düşürüldü
Rune Rün Hapsi
Gerçekleştirme menzili 625’ten 600’e düşürüldü
Mana bedeli 80/90/100/110/120’den 60/70/80/90/100’e düşürüldü
Büyü Akışı
Gerçekleştirme menzili 675’ten 600’e düşürüldü
Can Havli
Hareket Hızı 35/45/55’ten 60/70/80’e getirildi
Thresh
Özet: Thresh'in azaltılmış taban can ve zırh değerleri, ilk seviyelerde daha savunmasız olmasına yol açıyor; ama toplanan ruhlar artık giderek azalmanın söz konusu olmadığı yalın bir bonus veriyor.
Açıklama: Ölüm Cezası ve Derisini Yüz yetenekleri sayesinde yüksek düzeyde kitle kontrolüne sahip olan Thresh için koridordaki çatışmaların biraz daha riskli olmasını istedik. Ek olarak; ruh toplamak oyunun ilk dakikalarında önemli bir etkenken, azalan getirisi nedeniyle oyun sonunda ihmal edilebilir bir hale geliyordu. Ruhlara yalın bir bonus vermek, Thresh'in pasifinin oyun boyunca önemini kaybetmemesini sağlayacak.
Genel
Taban Can değeri 541’den 500’e düşürüldü
Taban Zırh değeri 18’den 12’ye düşürüldü
Felaket
Ruhlar artık 1,0’da başlamak ve toplanan ruh başına azalmak yerine daima 0,75 Zırh ve Yetenek Gücü veriyor
Twisted Fate
Özet: Hileli Zar artık tüm takıma ilave altın vermiyor; onun yerine Twisted Fate’e katletme başına 1-6 altın veriyor. Bir Kart Seç de değiştirilerek, TF oyuncularına kartı kilitledikten sonra fırlatacak bir pencere verecek hale getirildi.
Açıklama: Hileli Zar, Twisted Fate’e ve takımına bireysel olarak etkili görünmeden büyük miktarda gizli güç veriyordu. Değişiklik, TF’nin yetenek setine tematik olarak daha çok yakışıyor ve TF’ye karşılaşma boyunca ortalamada daha çok altın vererek pasifini daha da fark edilir kılıyor.
Bir Kart Seç üzerinde yapılan değişiklikler, yeteneğe daha çok karşı hamle verme amacını taşıyor; pek çok oyuncu, kartları karıştırıldığı bir iki saniye içinde kilitliyor, sonra da sürenin geri kalanı boyunca kilitlenmiş kartta kalarak rakiplerin gözünü korkutuyordu. Bu değişiklikler TF oyuncularına Bir Kart Seç’i kullanmak için daha çok zaman verirken, kartı kilitledikten sonra daha kısa sürede harekete geçmek zorunda kalmalarına yol açacak.
Hileli Zar (Yenilendi)
Twisted Fate bir birim katlettiğinde zarını atarak 1 ila 6 ilave altın kazanır. Doğal olarak, Twisted Fate’in büyük bir bonus kazanma ihtimali daha fazla
Bir Kart Seç
Artık kartı kilitleyip fırlatmak için 10 saniye yerine kartı kilitlemek için 8, fırlatmak için 4 saniyesi var
Udyr
Ruh Bekçisi Udyr’in yeni ölüm animasyonları var
Vayne
Kazıkatar
Gerçekleştirme menzilinin istenenden daha uzun (550 yerine 650) olmasına yol açan bir hata giderildi
Son Hazırlık
Bekleme Süresi 70 saniyeden 100/85/70 saniyeye çıkarıldı
Warwick
Sonsuz Şiddet
Hasarın şampiyonlar tarafından engellenmesinden sonra da devam etmesine yol açan bir hata giderildi
Zac
Elastik Sapan
Hasar 80/130/180/230/280’den 80/120/160/200/240’a düşürüldü
Genel Şampiyon Değişiklikleri
Atılma özelliği olan şampiyonlar artık kışkırtılmışken bu özelliği kullanamayacaklar (Jax'in Sıçrama Saldırısı, Katarina'nın Shunpo’su ve Shen'in Gölge Fırlayışı)
Normal saldırıları veya yetenekleri, hasar iptal eden veya soğuran kalkanlarda boşa harcanan ve kalkanı yok edemeyen şampiyonlar (Kayle'ın Müdahalesi, Poppy'nin Diplomatik Dokunulmazlık’ı, Morgana'nın Kara Kalkan’ı, Bariyer vb.) rakibin uygun zaman diliminde katledilmesi halinde doğru şekilde asist alacak
Eşyalar
Büyü Direnci Eşyaları
Özet: Ruh Gömleği ve Banshee’nin Duvağı’na geliştirilebilen, yeni bir orta seviye büyü direnci eşyası oyuna eklendi.
Açıklama: üyü Direnci’ni hare bazlı yerine kişisel bir istatistik olarak konumlandırmak istedik (aşağıdaki Rünlü Kalkan değişikliklerine bakın). Bu değişikliklerle, oyunun ortalarında uzun vadeli büyü hasarı veren şampiyonlara karşı daha fazla eşya seçeneği yaratmak ve oyun sonunda tanklar için dürtme ağırlıklı takımlara karşı daha fazla olanak sunmak istedik.
Yeni Eşya: Hayalet Pelerini
Tarif: Yakut Kristal + Negatron Pelerini + 205 Altın= 1400 toplam Altın
+200 Can
+45 Büyü Direnci
ÖZEL Pasif: Bir rakip şampiyondan hasar aldıktan sonraki 10 saniyeye kadar olmak üzere 5 saniyede bir +15 Can Yenilenmesi verir
Ruh Gömleği
Tarif Değişikliği: Hayalet Pelerini + Alazcevher + 375 Altın = 2625 toplam Altın, eski bedeli 2200
Can değeri 200’den 400’e çıkarıldı
Büyü Direnci 45’ten 55’e çıkarıldı
Artık her 5 saniyede bir ilave +20 Can Yenilenmesi veriyor
Banshee'nin Duvağı
Tarif Değişikliği: Hayalet Pelerini + Yakut Kristal + 875 Altın = 2750 toplam Altın, eski bedeli 2520
Can değeri 400’den 450’ye çıkarıldı
Büyü Direnci 45’ten 55’e çıkarıldı
Mana değeri 300’den 0’a düşürüldü
İlave ÖZEL Pasif: Bir rakip şampiyondan hasar aldıktan veya kalkan kırıldıktan sonraki 10 saniyeye kadar olmak üzere 5 saniyede bir +45 Can Yenilenmesi verir
Koruyucu Melek
Tarif Değişikliği: Negatron Pelerini + Zincir Yelek + 1310 Altın = 2750 toplam Altın, eski bedeli 2600
Büyü Direnci 30’dan 40’a çıkarıldı
Rünlü Kalkan ve Demir Solari Broşu
Özet: Rünlü Kalkan oyundan çıkarıldı. Ordu Kalkanı artık Demir Solari Broşu’na yapılandırılabiliyor.
Açıklama: Her oyunda Ordu Kalkanı/Rünlü Kalkan almanın getirdiği yükü hafifletmek istedik. Ordu Kalkanı ile Broşu birleştirerek, takım savaşı alan etkili hasar azaltan eşyalar arasındaki yerini daha da belirginleştirdik.
Ordu Kalkanı
Birleştirme bedeli 625 Altından 375 Altına düşürüldü (toplam bedel 2150 Altından 1900’e düşürüldü)
Can değeri 250’den 200’e düşürüldü
Artık sadece-kendine Büyü Direnci vermiyor
ÖZEL Hare – Ordu
Artık Zırh vermiyor
Büyü Direnci 15’ten 20’ye çıkarıldı
Artık minyonlara ilave bonus vermiyor
Runlü Kalkan
Oyundan çıkarıldı
Demir Solari Broşu
Yeni dizilim: Ordu Kalkanı + 600 Altın = 2500 Altın
+300 Can
+20 Zırh
Bekleme Süresinde %10 Azalma
ÖZEL Aktif değiştirilmedi
Artık ÖZEL Hare – Ordu veriyor
Mahvolmuş Kralın Kılıcı
Aktif Hızlandırma/Yavaşlatma süresi 4 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü
Başgardiyanın Zırhı
Pasif Yavaşlatma süresi 1,5 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü
Bedeli 1100’den 1000’e düşürüldü
Randuin'in Alameti
Pasif Yavaşlatma süresi 1,5 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü
Bedeli 3100’den 3000’e düşürüldü (birleştirme bedeli değişmedi)
Donmuş Yürek
Bedeli 3000’den 2900’e düşürüldü (birleştirme bedeli değişmedi)
Yeni Simgeler
Aşağıdaki eşyalara yeni simgeler geldi
Cehennem Asası
Koruyucu Katalizör
Ölümateşi Pençesi
Buzul Örtü
Lanetli Maske
Hextech Altıpatlar
Çivili Zırh
Vampirî Asa
Haritalar
Sihirdar Vadisi
Orman Yaratıkları
Özet: Güçlendirme kampları dışındaki tüm kamplar artık daha sonra ortaya çıkacak. Bir miktar deneyim Antik Golem ve Büyük Kertenkele’den alınıp, Küçük Kertenkelelere verilerek; ormancıların 2. Seviyeye ulaşmak için sadece güçlendirme veren yaratığı öldürmeleri değil, kampı tamamen temizlemeleri gerektiği anlamına geliyor.
Açıklama: 3.8’de yaptığımız ilk orman değişiklikleri, istediğimiz etkileri yaratmakta yetersiz kaldı; biz de ortaya çıkma zamanlarını daha da ileri ittik ve istenmeyen yan etkileri giderdik.
Ormanlar – özellikle oyunun başlarında - güçlendirme veren yaratığı Çarp ile haklayıp kaçarak veya rakibi katlederek, tam anlamıyla karşı karşıya gelmeden karşı takımın ormancısını çok kötü durumda bırakabiliyordu. Oyun başlarındaki saldırgan istilaların öneminin farkındayız; ama bunun için sağlıklı miktarda risk alınması gerektiğini düşünüyoruz.
İfritler
Ortaya çıkma zamanı 1:55’ten 2:05’e alındı
Kurtlar
Ortaya çıkma zamanı 1:55’ten 2:05’e alındı
Dev Kurt
Taban deneyim puanı 153’ten 170’e çıkarıldı
Golemler
Ortaya çıkma zamanı 1:55’ten 2:05’e alındı
Büyük Golem
Taban deneyim puanı 137’den 160’a çıkarıldı
Antik Golem
Taban deneyim puanı 340’tan 260’a düşürüldü
Taban Can değeri 1500’den 1400’e düşürüldü
Büyük Kertenkele
Taban deneyim puanı 340’tan 260’a düşürüldü
Taban Can değeri 1500’den 1400’e düşürüldü
Küçük Kertenkele
Taban deneyim puanı 10’dan 50’ye çıkarıldı
Taban Can değeri 300’den 400’e çıkarıldı
Baron Nashor
Özet: Baron Nashor artık Doyumsuz Bozunma’dan (Baron Nashor’un kendisini tanklayan şampiyona verdiği tek hedefli zayıflatma) etkilenmiş hedeflerin Saldırı Gücü değerini doğrudan azaltmak yerine onlardan daha az fiziksel hasar ve büyü hasarı alıyor.
Açıklama: Belli birkaç şampiyon için Baron’u sürekli büyü hasarıyla tanklamak çok kolaydı. Bu değişiklik, her şeyi daha tutarlı hale getiriyor. Bunun belirgin yan etkilerinden biri, Baron’la savaşa başlayan takımların rakip takımın müdahalesi karşısında daha az dezavantajlı duruma düşecek olmaları; çünkü Doyumsuz Bozunma artık toplam saldırı gücünü değiştirmek yerine sadece Baron Nashor’a yönelen hasarı azaltıyor. Bu durumu izlemeye devam edeceğiz ve önemli bir sorun oluşturup oluşturmadığına bakacağız.
Doyumsuz Bozunma
Artık hedefin Saldırı Gücü değerini %50 azaltmıyor
Artık hedefin Nashor’a verdiği fiziksel hasarı ve büyü hasarını %50 azaltıyor
Kuleler
Özet: Kuleler artık oyunun ilk safhalarında daha güç zorlanıyor. Ayrıca mor tarafın iç kulelerinin istenenden biraz daha fazla zırha sahip olmasına yol açan bir hatayı giderdik.
Açıklama: Harita görevlerinin yüksek genel değeri ve belli kompozisyonlarla oyunun başlarında kulelerin yıkılma kolaylığı nedeniyle, oyuncular –özellikle müsabakalarda- koridor safhasını tümüyle atlıyordu. Bu stratejiyi tamamen devre dışı bırakmak istemedik; ancak bu durumun baskınlığı, koridor safhasında yüksek potansiyel sahibi pek çok şampiyonu değersiz hale getiriyordu. Bu değişiklikler oyun başındaki agresif ve hedef odaklı stratejileri daha riskli hale getirirken, bu stratejilerin geçerliliğini tam anlamıyla ortadan kaldırmıyor.
Ek olarak, sayılar yüksek görünse de (özellikle Mor Tarafın İç Kulelerinin zırh değerinin istenenden 10 puan fazla olması) Kuleler şampiyonlara kıyasla oyuna çok daha yüksek zırhla başlıyorlar; o nedenle bu değişiklikler göründükleri kadar büyük değil.
Dış kuleler artık oyunun başında 60 ilave Zırhla başlıyorlar; bu değer, 4 dakika geçtikten sonra erimeye başlıyor ve 4 dakika sonra erime duruyor
Dış kule taban Zırh değeri 54’ten 60’a çıkarıldı
Dış kuleler artık oyunun ilk 8 dakikası boyunca Zırh kazanmıyor
Mor tarafın iç kulelerinin istenenden 10 fazla Zırh sahibi olmasına yol açan bir hata giderildi
Uğursuz Koruluk ve Kristal Kayalık
Genel Değişiklikler
Özet: Aşırı Büyük Sopa ve Ölümateşi Pençesi bu harita modlarından kaldırıldı. Liandry’nin Eziyeti, Maceracının Pazubendi ve Aytaşı Kılıç gibi orta seviye YG eşyalar eklendi. Siyahalev Meşalesi artık Ölümateşi Pençesi ile aynı aktif özelliğe sahip.
Açıklama: Bu küçük ölçekli YG düzenlemesinin amacı, Uğursuz Koruluk ile Kristal Kayalık’ta YG hayatta kalınabilirliğini ve geçerliliğini sağlamak. Aşırı Büyük Sopa (ve bir dereceye kadar Ölümateşi Pençesi), bu haritalarda satın alınmaları mantıksız ölçüde zor olduğundan kaldırıldı. Aytaşı Kılıç ve Maceracının Pazubendi eşyalarının eklenmesi, oyun başı-ortalarında hayatta kalmaya yardımcı olacaktır.
Aşırı Büyük Sopa kaldırıldı
Ölümateşi Pençesi kaldırıldı
Liandry'nin Eziyeti devreye sokuldu
Maceracının Pazubendi devreye sokuldu
EŞYANIN DÖNÜŞÜ: Aytaşı Kılıç (Sadece Menzilli)
Tarif: Maceracının Pazubendi + Negatron Pelerini + 420 Altın = 2300 Toplam Altın
+50 Yetenek Gücü
+50 Zırh
+50 Büyü Direnci
ÖZEL Pasif - Sıvışma: Sersemletme, yavaşlatma, kışkırtma, korkutma, susturma, kör etme ve felç etme etkilerinin süresini %35 azaltır
Siyahalev Meşalesi
Düzenlendi: İnfilak Değneği + Şeytani Külliyat + 720 Altın = 2400 Toplam Altın
+80 Yetenek Gücü
Bekleme Süresinde %10 Azalma
Hedef şampiyonun azami Can değerinin % 20’si kadarını 6 saniyede büyü hasarı olarak verir ve ardından hedef tarafından alınan tüm büyü hasarını %20 arttırır (60 saniye bekleme süresi)
Wooglet'in Cadı Şapkası
Yeni Dizilim: Maceracının Pazubendi + İnfilak Değneği + Kuvvet Kitabı + 1045 Altın = 3500 Toplam Altın
Zırh 40’tan 45’e çıkarıldı
Onarılan Hatalar
Zehirçene artık yakın dövüşen şampiyonlar için yakın dövüş hedefini 100 menzilden uzakta doğru şekilde seçebiliyor
Zehirçene oyuncular inini terk ettiğinde artık sendelemiyor
Küçük İfrit Can değeri artık zamanla doğru şekilde artıyor
Genel
Şampiyon Arama Etiketleri
Özet: Şampiyon arama etiketleri artık her şampiyonun takımdaki rolünü daha iyi gösterecek ve belli bir şampiyon için önerilen oyun tarzını yeni oyunculara daha iyi açıklayacak. Bu etiketleri ve PvP.net’teki görünümlerini, gelecek yamalarda düzenlemeye devam edeceğiz. Değişiklikler konusunda daha fazla bilgi için, burayı okuyun .
Şampiyonlar artık aşağıdakilerden tek ve birincil bir rolle etiketlenecek:
Suikastçı, Dövüşçü, Büyücü, Nişancı, Destek, Tank
Tüm değişiklikleri PvP.net’te göreceksiniz
Sıra Kontrolü
Özet: Oyuncuları oyuna daha hızlı sokmak adına, eşleştirmeli oyunları kabul etmekte başarısız olmayı alışkanlık haline getirmiş oyuncular sıradan geçici olarak çıkarılacak. Bu, sıra sürelerini kısaltacağı gibi sıranın kötüye kullanıldığı bazı olayları da ortadan kaldıracak.
Sıra Kontrolünde sık sık başarısız olan oyuncular bir süre sıradan uzaklaştırılarak, diğer oyuncuların sırada bekledikleri süreyi uzatmaları önlenecek
Normal koşullar (örneğin arada sırada Sıra Kontrolünü kaçırmak) bu cezayı tetiklemeyecek
Sohbet
/mute (/sustur) komutunun çalışmasını önleyen bir hata düzeltildi
Hedef arkadaş listenizde değilse /mute @ŞampiyonAdı komutunu kullanmanızı önleyen bir hata giderildi